Vrouwen Eredivisie heeft nieuwe naamgever: "Past bij dat gevoel"

Het logo van de Azerion Vrouwen Eredivisie op het shirt van AZ
Het logo van de Azerion Vrouwen Eredivisie op het shirt van AZ Foto: © BSR Agency

Michael Kastelijns, managing director loterijen van Nederlandse Loterij, is blij met de sponsorsing van de Eredivisie en KNVB Beker. Vanaf volgend seizoen is Eurojackpot de nieuwe naamgevend sponsor van beide competities. 

Eurojackpot volgt Azerion op als hoofdsponsor van zowel de Eredivisie als het bekertoernooi. "Bekertoernooien zijn in het voetbal spraakmakend en heroïsch, verrassing en sensatie hangt altijd in de lucht. Dat gevoel past precies bij Eurojackpot, onze Europese loterij met de hoogste hoofdprijs van Nederland", reageert Kastelijns via de site van de competitie. "Ook de Vrouwen Eredivisie, een relatief jonge competitie die zich volop ontwikkelt, sluit aan bij waar Eurojackpot voor staat."

De KNVB en Nederlandse Loterij zijn al decennialang nauw met elkaar verbonden. "Met deze loterij willen we het voetbal in Nederland steunen en de sport verder vooruithelpen", legt Kastelijns uit. "Dat past bij de missie van Nederlandse Loterij als grootste aanjager van sport en bewegen. We zijn trots dat Eurojackpot de komende jaren naamgevend hoofdsponsor van deze competities is.”

Lees meer:
0 reacties