Van Lunteren zag gebrek aan scherpte: "Zijn zeker niet tevreden"

Desiree van Lunteren baalt
Desiree van Lunteren baalt Foto: © BSR Agency

Desiree van Lunteren was na afloop van het gelijkspel van AZ tegen ADO Den Haag niet tevreden. De aanvoerder vond dat haar ploeg te weinig bracht. 

"We waren slordig aan de bal en verloren de bal te snel", begint Van Lunteren bij ESPN. "We waren ook niet heel scherp in de duels en vonden de goede ruimtes niet goed, vooral in de eerste helft." 

"In de tweede helft hadden we het wel wat beter voor elkaar, waardoor we wel tot kansen kwamen. Maar uiteindelijk wordt het 1-1. We zijn zeker niet tevreden", besluit de clubtopscorer.

Doe mee aan het WK-spel van Vrouwenvoetbalnieuws!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Vrouwenvoetbalnieuws op Scorito!

Lees meer:
0 reacties