Vahle begonnen met afvallen: "Ik ontbijt niet meer met donuts"

Noa Vahle weet dat ze het niet makkelijk gaat krijgen de komende periode. Vahla zal fungeren als verslaggeefster van SBS6 op het WK, maar weet dat ze voor een héle lange en zware periode staat.
"Ja, zo’n eindtoernooi is altijd speciaal. Dat geeft extra druk en spanning. Ik ga er vooral heen als Oranje-watcher, maar denk dat ik van alle wedstrijden wel wat zal zien. Al zal dat vaak in samenvatting zijn", zegt Vahle tegenover Televizier.
Vahle erkent dat haar schema loodzwaar is. "Er zijn 104 wedstrijden en die allemaal van begin tot eind kijken, is niet te doen. Het is sowieso al een drukke periode. Ik ben de enige die namens SBS 6 gaat, met mijn cameravrouw."
De verslaggever weet dat ze zelf vaak te zien zal zijn. "Ik ben te zien bij Hart van Nederland, Nieuws van de dag, Vandaag inside en De Oranjezomer. En te horen bij Radio 538. Je leeft een beetje met oogkleppen op en zit echt in die toernooibubbel."
Vahle wil ook fit zijn voor de komende weken en dus wilde ze afvallen. "Ik ben momenteel een beetje hangry, want ik wil graag fit naar het WK. Ik ben dus een beetje aan het opletten op mijn eten. Ik ontbijt niet meer met donuts. Ik eet minder koolhydraten, want daar zitten ook veel suikers in."
De verslaggever valt snel af, maar geniet er bepaald niet van. "Ik ben aan het mealpreppen. Verschrikkelijk. Dan maak je je eten in bakjes in de koelkast en dat neem je dan mee. Dan neem je dus een quinoa-bakje mee naar een stadion. Zo weinig mogelijk brood ook bijvoorbeeld. Ik vind het leven zonder borrelplank, koekjes en chocolade echt minder leuk."
Volgens Vahle is wel positief nieuws te melden. "Ik ben nu een kilo ofzo afgevallen, maar het gaat me niet eens echt om het gewicht."

Van Eijk dolblij met droomtransfer: "Heeft mijn wens versterkt"

Nu ook officieel: Beth Mead volgt Miedema naar Manchester City

Driessen wijst naar nieuwe FIFA-regel: "Zit één nadeel aan"

Oranje O17 kent tegenstanders in eerste EK-kwalificatieronde

Veurink over Vivianne Miedema: "Natuurlijk geen achttien meer..."

Veefkind maakt droomtransfer naar Duitsland: "Stap voelt goed"

Lindner tekent nieuw contract bij PEC: "Geeft veel vertrouwen"

Bayern-directeur Rech looft Van Eijk: "Straalt grote rust uit"

Unieke foto's ontdekt van vrouwenvoetbal van voor de oorlog

Maureen van Drogen tekent eerste contract bij PEC: "Een mijlpaal"

Leonne Stentler looft tactische ingreep Veurink: "Pakt goed uit"

Regina van Eijk vertrekt bij Ajax: "Ga echt mijn gevoel achterna"

Feyenoord ziet aanvalster bij nummer vier van Frankrijk tekenen

OFFICIEEL | NAC Breda stelt nieuwe coach aan: "Duurzaam ontwikkelen"

BREAKING | Ajax ziet speelsters met aflopend contract vertrekken

Van den Berg geniet van Van Asten: "Dat doet ze fantastisch"

Oranje O19 kent tegenstanders in eerste EK-kwalificatieronde

Veurink maakt balans op na eerste jaar: "Fase van vernieuwing"

Liz Rijsbergen scoort eerste Oranje-goal: "Dit voelt geweldig"

FC Twente beloont zeventienjarige Tess Doeschot met profcontract

BREAKING | Ajax raakt Regina van Eijk kwijt aan Europese topclub

Doe mee aan het Vrouwenvoetbalnieuws.nl WK-spel en win mooie prijzen!

Stentler pleit voor Kaptein als captain: "Zou het wel aandurven"

Veurink over wissel van Janssen: "Er is een mooie strijd gaande"

Leuchter na verlossende goal: "Eindelijk, dat kan je wel zeggen"

Levels laat studeren even links liggen: "Moeilijk om te focussen"

Wieke Kaptein geeft toe: "Ik begin ook aan mezelf te twijfelen"

Veurink trots op Leuchter na fraaie goal: "Werkt bevrijdend"

Van de Donk wijst naar Oranje: "Hoop dat we dat kunnen voortzetten"

OranjeLeeuwinnen naar play-offs: dit zijn de mogelijke tegenstanders

Driessen wijst naar nieuwe FIFA-regel: "Zit één nadeel aan"

FC Twente presenteert nieuwe thuisshirt voor seizoen 2026-2027

Van Ginkel reageert op bijzondere geruchten: "Dat klopt wel"

Van Ginkel zat niet stil tijdens revalidatie: "Focus op andere dingen"

Statement FC Utrecht afgekraakt: "Club in diskrediet gebracht"

FC Emmen krijgt MO17-team: "Van daaruit kunnen we verder bouwen"











