Strik vertrekt bij PSV: "Afscheid moeten nemen is nooit makkelijk"

Laura Strik na het behalen van het kampioenschap met PSV
Laura Strik na het behalen van het kampioenschap met PSV Foto: © BSR Agency

Laura Strik vertrekt na dit seizoen bij PSV, zo werd donderdag bekend. De captain neemt met de landstitel op zak afscheid en kijkt met trots terug op al haar jaren bij de Eindhovenaren.

Via Instagram neemt Strik afscheid van PSV. "Na acht bijzondere seizoenen neem ik afscheid van PSV. Als aanvoerder was het een enorme eer om deze club te vertegenwoordigen en het shirt met trots te dragen", schrijft de middenveldster. "We hebben samen veel mooie momenten beleefd: prijzen gewonnen, Europese avonden gespeeld en historie geschreven met het landskampioenschap. Herinneringen die mij altijd zullen bijblijven."

"Dank aan de supporters voor jullie steun door de jaren heen, thuis en in Europa. Ook wil ik mijn teamgenoten, trainers, staf, medewerkers, familie en vrienden bedanken. En iedereen die afgelopen seizoen heeft bijgedragen aan het kampioenschap", aldus Strik, die na acht jaar vertrekt. "Afscheid moeten nemen is nooit makkelijk, maar ik kijk met trots terug op alles wat we samen hebben bereikt."

Waar Strik haar carrière voorzet, is nog niet bekend. "Ik kijk uit naar een nieuw avontuur en de volgende stap in mijn carrière. Bedankt voor alles."

Lees meer:
0 reacties