Sjaak Polak vertrekt bij Club YLA: "Wegens persoonlijke redenen"

Sjaak Polak
Sjaak Polak Foto: © BSR Agency

Sjaak Polak vertrekt deze zomer bij Club YLA, de vrouwentak van Club Brugge. De trainer heeft vanwege persoonlijke redenen besloten na één seizoen terug te keren naar Nederland.

De 50-jarige Polak werkte eerder als trainer van ADO Den Haag. Na zijn vertrek bij de residentieclub had hij Team VVCS en FC Lisse onder zijn hoede. In de zomer van 2025 ging Polak aan de slag bij Club YLA.

Hij leidde de ploeg naar een historische derde plek in de competitie. "Samen met het team zette hij de damesploeg het afgelopen seizoen opnieuw op de kaart. Bedankt voor alles en veel succes in de toekomst, Sjaak", aldus de Belgische club.

Lees meer:
0 reacties