PSV komt met sponsornieuws: "We waren toen de eerste partner"

De speelsters van PSV juichen na een doelpunt
De speelsters van PSV juichen na een doelpunt Foto: © BSR Agency

PSV en GOED blijven ook de komende drie jaar samenwerking. De arbodienstverlener van PSV was in 2018 het allereerste bedrijf dat exclusief voor de vrouwentak koos en verlengt nu met drie jaar.

"We zijn heel enthousiast over de samenwerking", reageert GOED-directeur Berend Moerdijk op de website van PSV. "Toen we zes jaar geleden met elkaar in zee gingen, was GOED de eerste partner van PSV. Het was destijds voor ons een zeer bewuste keuze om het vrouwenvoetbal te sponsoren. Dit past namelijk uitstekend bij GOED: als arbodienst willen wij medewerkers aanzetten om hun talenten in te zetten en te ontplooien."

"En met onze sponsoring willen we vrouwen en meisjes die graag willen voetballen, de kans geven om hun talent te ontplooien", zegt Moerdijk, die tevreden is over de afgelopen zes jaar: "Onze keuze voor PSV is door anderen gevolgd en met elkaar hebben we PSV in staat gesteld om verder te professionaliseren én fraaie resultaten neer te zetten. We kijken ernaar uit om dat ook de komende drie jaar te doen."

Het zijn woorden waar Frans Janssen, commercieel directeur van PSV, zich in kan vinden: "GOED geldt als een innovatief bedrijf met een geheel eigenzinnige aanpak. Dat heeft ze bewezen door zes jaar geleden als allereerste voor PSV te kiezen. Deze waarden komen overeen met waar wij als club voor staan. Ik ben daarom erg blij dat we de samenwerking in stand houden."

Lees meer:
0 reacties