Prachtige beelden: Casparij en co trakteren fans op drank na titel

Kerstin Casparij en Katie Startup vieren feest na het kampioenschap van Manchester City
Kerstin Casparij en Katie Startup vieren feest na het kampioenschap van Manchester City Foto: © BSR Agency

Manchester City sloot het seizoen in de Barclays Women's Super League afgelopen weekend af met een ruime zege. Op bezoek bij West Ham United was de landskampioen met 1-4 te sterk. Na afloop van het duel kreeg Manchester City de landstitel officieel uitgereikt.

Jade Rose, Khadija 'Bunny' Shaw (tweemaal) en Laura Coombs sloegen toe namens City, waar Kerstin Casparij op de bank zat. Vivianne Miedema was wel aanwezig, maar behoorde niet tot de wedstrijdselectie. Na het duel barstte het feest los bij Manchester City. Een café werd bezocht en daarbij werden de fans getrakteerd op een gratis drankje door de club.

Dat nieuws werd gebracht door Casparij en uiteraard met luid gejuich ontvangen. De Nederlandse verdedigster meldde zich later ook op Instagram. "Wat een ongelofelijke dag om eindelijk de WSL-trofee omhoog te mogen houden. Voor het eerst in een DECENNIUM en mijn eerste prijs met deze geweldige club. Dit is en blijft de eerste van velen."

"Ik ben echt overmand door trots en ik denk dat ik me nog niet eens goed realiseer wat een ongelofelijk seizoen het tot nu toe is geweest – want het is nog niet voorbij!", schreef Casparij. "Ik wilde even een kort berichtje plaatsen uit waardering voor iedereen die bij ons team betrokken is geweest & ons het hele seizoen heeft gesteund. We hadden het niet zonder jullie gekund, dus DANK JULLIE WEL!"

Manchester City speelt op 31 mei nog de finale van de Adobe Women's FA Cup. Op Wembley is Brighton & Hove Albion de tegenstander.

Doe mee aan het WK-spel van Vrouwenvoetbalnieuws!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Vrouwenvoetbalnieuws op Scorito!

Lees meer:
0 reacties