FOTO | Hegerberg komt met bijzonder slecht nieuws: ''Beste komt nog'' WTF! Inbraak in kleedkamer van ASV Wartburgia tijdens training Groenen nieuwe ambassadeur Johan Cruyff Foundation FOTO | FC Twente-middenveldster maakt rentree na zware knieblessure FOTO | Mooi! Van Schoonhoven keert terug op trainingsveld PSV

RKHVV Vrouwen 1 strikt New York Pizza als sponsor Woman of the Match

( 0 reacties)
RKHVV Vrouwen 1 strikt New York Pizza als sponsor Woman of the Match

RKHVV is als vereniging zeer actief op social media. Ook het eerste team van de meiden, RKHVV VR1, zet social media goed in om de activiteiten, prestaties en gezelligheid van het team te delen met hun volgers.  Zo is er na elke wedstrijd de traditionele 'Woman of the Match!' waarbij een bepalende speelster wordt gekozen. Dat initiatief werd gezien door New York Pizza in Huissen en sinds kort door hen gesponsord.

Frederick van Leyen, bedrijfsleider NYP Huissen, legt uit: "Ik ben voor mijn vestiging altijd op zoek naar de beste manieren en kanalen om mijn klanten te bereiken en informeren. Zo zijn we in gesprek geraakt met RKHVV om te zien wat we samen met de club zouden kunnen doen. Bij het gesprek met de sponsorcommissie heb ik aangegeven niet voor een traditionele sponsoring te willen gaan, maar iets te zoeken dat een link heeft met social media."

"Ik heb zelf in het verleden bij RKHVV gevoetbald en ken de club daarom ook goed. Dat ik nu met New York Pizza de meiden van het eerste team VR1 kan feliciteren via social media past dan ook goed bij onze eigen activiteiten waarin we ons richten op positieve activiteiten en goede prestaties", aldus Van Leyen.

"We zijn blij met het binnenhalen van een mooie sponsor als New York Pizza. Naast het geven van mogelijkheden op en rond onze sportvelden zijn er ook steeds meer opties om als sponsor en adverteerder met content van RKHVV aan de slag te gaan", geeft Jurrie Hobers, bestuurslid communicatie van RKHVV aan. 

"Social media is niet meer weg te denken uit onze communicatie mix, en we zijn dan ook zeer tevreden om te zien dat we hiermee ook onze sponsors kunnen bedienen. Een club in beweging zoals RKHVV kan niet zonder sponsors. Zij maken het gezamenlijk mogelijk om te investeren in vernieuwingen in kanalen en apparatuur zodat we de komende jaren nog meer en beter onze club kunnen promoten en de team prestaties via foto's en (live)video onder de aandacht kunnen brengen. Eerst gericht op ons hoofdveld en de selectie teams, en zodra we dat traject onder de knie hebben qua techniek en infrastructuur zullen we dat voor andere velden uitbreiden", aldus Hobers.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!