Calvé Pindakaas en KNVB gaan samenwerken: ''Een mooie vervolgstap''

( 0 reacties)
Calvé Pindakaas en KNVB gaan samenwerken: ''Een mooie vervolgstap''

Calvé Pindakaas kwam vorig jaar met een reclame waarin Lieke Martens de hoofdrol speelde. Het bedrijf pakt nu door en wordt partner van de KNVB, waarmee het de OranjeLeeuwinnen steunt richting Frankrijk.

De samenwerking wordt afgetrapt met een zoektocht naar ballenmeisjes voor de oefenwedstrijden van de Leeuwinnen in april en juni. "Met deze samenwerking willen we kinderen met grote dromen inspireren. We weten dat er heel veel jonge voetballertjes zijn die dromen van een positie in het Nederlands elftal", zegt Janina van der Drift, marketing manager bij Calvé Pindakaas. 

"We zijn blij en trots dat Calvé zich structureel gaat verbinden aan het vrouwenvoetbal en de OranjeLeeuwinnen. Na de succesvolle commercial met Lieke Martens, is dit een mooie vervolgstap om het Nederlands elftal in aanloop naar Frankrijk en het vrouwenvoetbal in het algemeen weer een stap verder te brengen", vindt Jean-Paul Decossaux, directeur commercie bij de KNVB.

Op zondag 31 maart organiseert Calvé Pindakaas een speciale selectiedag voor 50 deelnemers op de KNVB Campus in Zeist. Kinderen van 12 tot 16 jaar maken dan kans op een ticket voor de selectiedag bij aankoop van twee pindakaasreep-verpakkingen, waarvan de bon geüpload kan worden via de website van Calvé.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!