NAC presenteert hoofdsponsor: "NAC verder op de kaart zetten"
NAC heeft vrijdag, ruim een maand voor de start van de competitie, de eerste hoofdsponsor in de historie gepresenteerd. Trinamics is komend seizoen de hoofdsponsor van De Parel van het Zuiden.
Trinamics, een detacheerder in de technische sector, is al jaren betrokken bij NAC. "Omdat we geloven in regionale betrokkenheid en duurzame relaties waarbij NAC uiteraard bij uitstek dé verbindende factor is in West-Brabant. De topsport mentaliteit en ambitie om op het hoogste podium te mogen spelen is een mooie parallel met die van Trinamics", zo zegt Anne Zijlmans, divisielead bij het bedrijf, op de website van NAC.
"Onder het motto van ‘taking on tomorrow’ zetten wij onszelf en anderen in staat om uitdagingen uit te gaan. Tegelijkertijd willen we steeds meer nadruk leggen op de mogelijkheden voor vrouwen in de techniek en zien dus een mooie koppeling tussen deze NAC-voetbalvrouwen die op hun beurt andere technische skills inzetten op het veld. De komende tijd willen wij ons uitdagen om als hoofdsponsor het vrouwenvoetbal bij NAC verder op de kaart te zetten", aldus Zijlmans.
Pia Rijsdijk, manager vrouwenvoetbal in Breda, is trots op de deal. "Wij zijn zeer verheugd dat Trinamics het vrouwenvoetbal omarmt en gelooft in de toekomst en missie van NAC; zo snel mogelijk promoveren naar de Vrouwen Eredivisie. Op een bijeenkomst van de NAC Businessclub in juni kwam de interesse van Trinamics naar voren en na enkele prettige gesprekken is de samenwerking snel tot stand gekomen. Op naar een mooi en succesvol seizoen."