Mulder verlengt contract: "Ik hoefde niet lang na te denken"

Het logo van De Graafschap op een bal
Het logo van De Graafschap op een bal Foto: © Pro Shots

De Graafschap kan ook komend seizoen beschikken over Chayenne Mulder. De verdedigster, die ook op het middenveld uit de voeten kan, heeft voor een jaar bijgetekend in Doetinchem.

Mulder verruilde FC Twente vorige zomer voor De Graafschap en groeide sindsdien uit tot een vaste waarde. "Tijdens de gesprekken over een verlenging hoefde ik niet lang na te denken", geeft ze aan via de clubkanalen. "Ik voel me hier op mijn plek, niet alleen vanwege de goede sfeer, maar vooral door het sterke familiegevoel dat binnen de club heerst. Ik kijk er naar uit om ook volgend seizoen samen met het team alles op alles te zetten om de club naar een hoger niveau te tillen."

Hilde Gerritsen, algemeen manager, is blij dat Mulder ook komend seizoen in het blauw-wit speelt. "Chayenne is een stabiele factor binnen het team en creëert rust achterin. Ze is zowel binnen als buiten het veld rustig en berekenend. Wij zijn blij dat Chayenne trouw blijft aan de club, zodat we samen de volgende stappen kunnen gaan zetten."

Doe mee aan het WK-spel van Vrouwenvoetbalnieuws!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Vrouwenvoetbalnieuws op Scorito!

Lees meer:
0 reacties