Groenewegen onthult: "Heb ik ook een foto van boven mijn bed hangen"

Lynn Groenewegen was onlangs te gast bij de persconferentie van de Kidsclub van FC Twente. De middenveldster werd daar gevraagd naar haar beste wedstrijd ooit.

"De bekerfinale van vorig jaar", is de reactie van Groenewegen. "Toen zat ik net een halfjaar bij FC Twente, toen heb ik gescoord. Toen ging ik ook zo op mijn knieën sliden op het veld", blikt ze terug. "Dat vond ik heel cool. Daar heb ik ook een foto van boven mijn bed hangen."

"Met dat shirt erbij", vertelt Groenewegen. "Dat was echt mijn mooiste wedstrijd." Komend weekend staat Groenewegen opnieuw met FC Twente in de bekerfinale. Op Het Kasteel is wederom PSV de tegenstander. De wedstrijd begint om 16:30 uur.

Lees meer:
0 reacties