Groenewegen haalt grap uit: "Mijn idool is Ricky van Wolfswinkel"

Lynn Groenewegen is niet per definitie opgegroeid met een idool. De middenvelder van FC Twente haalt om die reden dan ook een grapje uit op de Kids Persconferentie van FC Twente. 

Iemand uit het publiek vraagt wie haar grote voorbeeld is. "Mijn idool is eigenlijk Ricky van Wolfswinkel", zegt ze lachend bij de persconferentie van FC Twente. Van Wolfswinkel, ook aanwezig, reageert daar gevat op: "Ik zou haar tien euro geven als ze dit zou zeggen." 

Groenewegen neemt daarna weer het woord: "Nee dat is een hele goede vraag. Maar ik moet zeggen dat ik nooit eigenlijk echt naar iemand keek vroeger, omdat ik niet zoveel voetbal keek."

"Maar als ik iemand moet zeggen, dan zeg ik Frenkie de Jong. En dan kies ik toch een man, want die vind ik net wat beter. En hij staat natuurlijk ook op het middenveld", besluit Groenewegen.

Lees meer:
0 reacties