FC Utrecht vindt nieuwe hoofdsponsor: "Verder dan alleen een logo"

Thijs van Es
Thijs van Es Foto: © Pro Shots

FC Utrecht heeft in Conclusion een nieuwe hoofdsponsor gevonden. Het Utrechtse bedrijf zal komend seizoen naast het eerste elftal ook op de shirts van de vrouwen- en beloftenploeg staan. 

Algemeen directeur Thijs van Es is heel blij met de nieuwe samenwerking. "In de zoektocht naar een nieuwe hoofdsponsor was het voor ons erg belangrijk een bedrijf te vinden met dezelfde ambities en waarden. Deze samenwerking gaat veel verder dan een logo op het shirt alleen", vertelt hij aan het Algemeen Dagblad. "We willen samen de volgende stap zetten."

Van Es ziet veel overeenkomsten tussen FC Utrecht en het businesstransformatie- en IT-dienstverlener. "Conclusion streeft naar meer vrouwen op managementposities, wij investeren in vrouwenvoetbal. Zij geven jonge IT-talenten een kans, wij bieden talentvolle spelers een kans in de Keuken Kampioen Divisie", somt hij op. "Ook hebben we allebei een sterke wens om maatschappelijk het verschil te maken."

Lees meer:
0 reacties