FC Twente strikt nieuwe regiopartner: "Samen geven we kracht"

Het logo van FC Twente op een stoel in De Grolsch Veste
Het logo van FC Twente op een stoel in De Grolsch Veste Foto: © BSR Agency

FC Twente heeft een nieuwe regiopartner: Beltman Architecten. Het Enschedese bureau tekent een contract tot 2027. Dat heeft FC Twente bekendgemaakt via de clubkanalen.

"Wij zijn trots om partner te zijn van FC Twente', reageert Esther Mastenbroek op het nieuws. "Hun inzet om vrouwen kansen te geven in de sport sluit naadloos aan bij onze ambitie om in de bouw meer ruimte en mogelijkheden voor vrouwen te creëren. Samen geven we kracht aan talent en diversiteit."

Ook bij FC Twente zijn ze blij met de nieuwe regiopartner. "De kracht van onze regiopartners zit in de diversiteit en betrokkenheid van de bedrijven die meedoen. We kijken ernaar uit om samen veel mooie momenten te beleven rondom FC Twente", aldus Renske Beldhuis.

Doe mee aan het WK-spel van Vrouwenvoetbalnieuws!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Vrouwenvoetbalnieuws op Scorito!

Lees meer:
0 reacties