FC Twente strikt nieuwe mouwsponsor: "Ze staan achter de club"

TOTO op de mouw bij Kayleigh van Dooren
TOTO op de mouw bij Kayleigh van Dooren Foto: © BSR Agency

FC Twente heeft een nieuwe langdurige sponsor aan zich gebonden: Eurojackpot, onderdeel van Nederlandse Loterij, wordt de komende vijf seizoenen official partner van zowel het mannen- als het vrouwenteam.

Tot medio 2030 prijkt het logo van de loterij op de linkermouw van het thuis- en uitshirt van de club uit Enschede. De Tukkers moesten op zoek naar een nieuwe mouwsponsor. Eerder speelde FC Twente met TOTO op de mouw. Per 1 juli is gokreclame echter verboden.

Marco Behrens, commercieel manager van FC Twente, is blij met de uitbreiding van de samenwerking. "De duur van het partnership laat zien dat Eurojackpot achter de club staat en veel vertrouwen heeft in de toekomst."

Ook Michael Kastelijns van Nederlandse Loterij spreekt zijn trots uit. "FC Twente past perfect bij Eurojackpot: een club die gaat voor prijzen. Met deze samenwerking willen we de sport verder vooruithelpen. Nederlandse Loterij is en blijft de grootste aanjager van sport en bewegen."

Eurojackpot verbond zich eerder ook al als naamgevend partner aan de Vrouwen Eredivisie en aan het toernooi om de KNVB Beker.

Lees meer:
0 reacties