FC Twente-aanvalster kondigt vertrek aan: "Mooie herinneringen"

Nikée van Dijk
Nikée van Dijk Foto: © BSR Agency

Nikée van Dijk vertrekt in de slotfase van de transferwindow nog bij FC Twente. De aanvalster heeft via Instagram afscheid genomen van de Enschedese club.

Van Dijk speelde eerder bij SC Heerenveen en maakte in 2022 de overstap naar OH Leuven. In België maakte ze veel indruk, waarna FC Twente haar vorige zomer terug naar Nederland haalde. In Enschede scoorde ze afgelopen seizoen negen keer in 21 competitiewedstrijden.

"Mooie herinneringen in het rood. FC Twente, bedankt voor deze momenten, deze geweldige groep, de kansen en de tijd die ik had om te leren en te groeien. Nu is het tijd voor een nieuw avontuur. Succes dit seizoen", schrijft Van Dijk op Instagram, samen met wat foto's van haarzelf in het FC Twente-shirt.

Van Dijk gaat haar carrière vervolgen in Italië, waar ze gaat tekenen voor Inter.

Lees meer:
0 reacties