De Graafschap langer door met trainer: "Grote stappen gezet"

Timo Kleinhesselink
Timo Kleinhesselink Foto: © RVG Fotografie

De Graafschap heeft het contract van trainer Timo Kleinhesselink verlengd. Met dat nieuws komt de ploeg uit Doetinchem een dag voor de beslissingswedstrijd tegen Jong Ajax. Kleinhesselink heeft voor één seizoen bijgetekend.

Kleinhesselink staat nu voor het tweede seizoen voor de groep bij De Graafschap. Met de Superboeren strijdt hij voor het algeheel kampioenschap in de Eerste Divisie en promotie naar de Eurojackpot Vrouwen Eredivisie. Daarvoor moet er vrijdagavond gewonnen worden van Ajax.

"Blij dat ik nog een jaar blijf bij deze mooie club en deze fijne groep", laat Kleinhesselink weten. "We hebben grote stappen gezet en de samenwerking voelt erg goed. Daarom ben ik blij dat we samen verder kunnen bouwen aan onze doelen. Natuurlijk hopen we volgend seizoen in de Eredivisie te spelen."

Doe mee aan het WK-spel van Vrouwenvoetbalnieuws!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Vrouwenvoetbalnieuws op Scorito!

Lees meer:
0 reacties