Daniëlle van de Donk (34) loopt blessure op: "We moeten wachten"

Daniëlle van de Donk in actie namens London City Lionesses
Daniëlle van de Donk in actie namens London City Lionesses Foto: © BSR Agency

London City Lionesses zal het zondag in de wedstrijd tegen West Ham United waarschijnlijk zonder Daniëlle van de Donk moeten doen. De Oranje-international heeft een blessure opgelopen, zo heeft coach Eder Maestre aangegeven tijdens de persconferentie.

"Onlangs zagen we dat Daniëlle een blessure opliep. We moeten wachten op het medische rapport", aldus Maestre. Van de Donk stond vorige week in de basis tegen Chelsea, maar werd in de rust gewisseld. Het is dus nog onduidelijk hoe ernstig de kwetsuur van de ervaren middenveldster is.

Ook Grace Geyoro is tegen West Ham niet inzetbaar. "Ook Grace Geyoro heeft een blessure opgelopen. Deze is niet heel ernstig, maar ze zal niet beschikbaar zijn voor de wedstrijd. Het zijn belangrijke speelsters, maar de selectie is breed genoeg om een goede wedstrijd neer te zetten tegen West Ham."

De wedstrijd tussen West Ham United en London City Lionesses begint zondag om 13:00 uur (Nederlandse tijd).

Doe mee aan het WK-spel van Vrouwenvoetbalnieuws!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Vrouwenvoetbalnieuws op Scorito!

Lees meer:
0 reacties