Coolen trots op naderend PSV-kampioenschap: "Vind het fantastisch"

Nadia Coolen bij PSV
Nadia Coolen bij PSV Foto: © BSR Agency

Het naderende kampioenschap van PSV zorgt voor een grote glimlach bij oud-speelster Nadia Coolen. De clubicoon, die jarenlang het shirt van de Eindhovenaren droeg, geniet van de opmars van 'haar' club, al knaagt er ook een klein beetje weemoed.

Coolen volgt de verrichtingen van de huidige ploeg op de voet en de emoties zitten hoog. "Ik vind het fantastisch. Ik word al blij als ik het erover heb. Wat ik als enige echt jammer vind, is dat ik dat niet mee heb mogen maken met de club", bekent de voormalig voetbalster in gesprek met de NOS.

Toch voert trots de boventoon. "Desalniettemin vind ik het zo mooi dat de club nu beloond wordt voor al die jaren die ze erin hebben gestoken. Het voelt voor mij wel alsof ik er een kleine bijdrage aan heb geleverd."

Aanstaande vrijdag kan de vlag officieel uit op De Herdgang en Coolen zal daar zeker niet ontbreken om haar oude ploeggenoten en de club aan te moedigen. "Ik ben vrijdagavond natuurlijk op De Herdgang. Ik heb wat uitnodigingen gekregen dat, als het zover is, ik ook 's avonds moet blijven", lacht ze.

Lees meer:
0 reacties