BREAKING | FC Utrecht door met verdedigster: "Utrecht mijn stad"

Amber Visscher in actie namens FC Utrecht
Amber Visscher in actie namens FC Utrecht Foto: © BSR Agency

FC Utrecht heeft het contract van Amber Visscher met twee jaar verlengd. De 23-jarige linksback blijft daardoor tot medio 2027 actief voor de ploeg uit de Domstad.

Visscher speelt sinds de zomer van 2023 voor FC Utrecht. Ze kwam destijds over van Saestum. De afgelopen weken moest de verdedigster toekijken vanwege een blessure. Tegen AZ maakte Visscher haar rentree. "Ik ga met heel veel plezier twee jaar langer strijden aan de linkerkant", reageert ze op haar contractverlenging. "Want FC Utrecht is mijn club en Utrecht is mijn stad."

Marlou Peeters, manager vrouwenvoetbal bij FC Utrecht, is lovend over Visscher. "Amber heeft een onwijs mooie ontwikkeling doorgemaakt in de afgelopen twee seizoenen bij FC Utrecht. Ze heeft laten zien dat ze van waarde is aan onze linkerkant. Amber zorgt met haar verhaal ervoor dat elk meisje kan blijven dromen de stap te maken van amateurvoetbal naar profvoetbal."

"We kijken enorm uit naar de aankomende twee jaar dat Amber in het rood-witte shirt blijft voetballen en de flanken gaat bespelen met haar kwaliteiten", aldus Peeters.

Doe mee aan het WK-spel van Vrouwenvoetbalnieuws!

Het WK begint op donderdag 11 juni in de Canada, de Verenigde Staten en Mexico. Hoe ver gaat Oranje komen? Doe mee aan het WK-spel van Vrouwenvoetbalnieuws op Scorito!

Lees meer:
0 reacties