ADO strikt kledingpartner: "Speelsters voelen zich er prettig in"
ADO Den Haag heeft in Off The Pitch een nieuwe kledingpartner gevonden. De komende twee jaar zal het kledingmerk uit Rotterdam zowel het eerste mannen- als vrouwenteam buiten het veld kleden.
"Spelers en speelsters moeten met een goed gevoel naar wedstrijden en trainingen gaan", zo zegt Brian Leons, oprichter van Off The Pitch, op de website van de residentieclub. "Daarom bieden wij kleding aan die comfortabel zit en waarin ze zich goed voelen." Het kledingmerk werkt ook samen met Excelsior. "Je ziet dat lifestyle steeds belangrijker wordt in de voetbalwereld. Niet alleen profclubs, maar ook amateurverenigingen hebben al interesse getoond in onze diensten."
"De lifestylekleding van Off The Pitch heeft een stoere uitstraling en de spelers en speelsters voelen zich er prettig in, wat erg belangrijk is", vult Jesper van den Bosch, Head of Sales bij ADO Den Haag, aan. "Off The Pitch past perfect bij onze club: ze delen dezelfde bravoure, lef en trots als wij. Daarnaast is Off The Pitch ook vooruitstrevend en sportief. Net als de spelers en speelsters kijken we er als club naar uit om de kleding en schoenen te presenteren aan de fans."